Medewerker administratie en office management

Medewerker administratie en office management

Sustainable Talent is op zoek naar een:
Medewerker administratie en office management
18 tot 20 uur per week, Utrecht

Sustainable Talent is hét loopbaanadviesbureau die professionals in duurzaamheid traint, matcht en coacht in carrièrestappen ten bate van de verduurzaming (TripleP) van onze samenleving. 

Er is een transitie nodig naar verduurzaming van onze economie. Er is veel animo van professionals terwijl de banen niet altijd vindbaar zijn en doorspecialisatie vragen.

Sustainable Talent draagt bij door aan de ene kant professionals in duurzaamheid te laten groeien in hun rol en aan de andere kant organisaties te verbinden met professionals in duurzaamheid.

Dat doen we door professionals stil te laten staan bij hun talenten, hun valkuilen en focus te geven waaraan ze willen bijdragen binnen duurzaamheid. We geven ze kennis over duurzaamheidsstrategieën en –modellen, we geven ze inzicht in de gevraagde competenties opdat ze zich een visie kunnen vormen over welke rol ze kunnen spelen. We geven ze tools om de markt beter in kaart te brengen en tools om een sterke waardepropositie of business case te maken voor eigen groeistappen. Daarnaast linkt Sustainable Talent professionals aan relevante netwerken in duurzaamheid.

Ook helpt Sustainable Talent organisaties met het binden en boeien van sustainable talents aan de organisatie. Dat kan door bijvoorbeeld door het voeren van jaarlijkse Intervisiegesprekken op het gebied van duurzaamheidskennis, –visie en –waardepropositie als onderdeel van het persoonlijke ontwikkelingsplan. Sustainable Talent kan ook helpen in het verbinden van Sustainable Talents aan een organisatie door middel van Recruitment 3.0 en retained search. Als laatste kan Sustainable Talent een (onderdeel van een) outplacement traject zijn voor professionals die door moeten groeien naar een nieuwe baan met impact in duurzaamheid.

Wegens groei zoekt Sustainable Talent een

Medewerker administratie en office management (18-20 uur)

Je bent verantwoordelijk voor de interne administratieve processen van het Sustainable Talent team (4 personen). Sustainable Talent heeft veel afspraken met zowel professionals die coaching bij ons krijgen als sollicitanten die door ons geïnterviewd worden voor duurzame vacatures.

Om dit in goede banen te leiden, ben jij essentieel.

Je taken zijn:

Ondersteuning bij dagelijks activiteiten:

  • inbox/agendabeheer/eerste telefonische vragen/up-to-date houden data website

Ondersteuning bij financiële administratie:

  • Twee keer per maand zorg jij voor het betalen van de facturen, en stuur jij facturen uit met behulp van ons systeem. Ook help jij met het opmaken van offertes.

Ondersteuning bij planning

  • Je professionaliseert onze administratieve processen, en zorgt dat we slimmer samenwerken. Je borgt dat we overzicht hebben in onze projecten. Aan het einde van 2019 zijn we van plan om binnen Utrecht te verhuizen naar een nieuw verzamelgebouw. Ook dit project ligt bij jou.

Ondersteuning bij CRM

  • Jij helpt met het bijhouden van onze klantendata en helpt met het opmaken en versturen van mailings.

Wat zoeken wij?

  • Je hebt ervaring in officemanagement
  • Je hebt ervaring in MS Officeprogramma’s en Sharepoint
  • Je neemt graag initiatief om zaken op te lossen
  • Je vindt het leuk om mee te werken aan een groeiende organisatie

Wat bieden wij?

Een veelzijdige functie van minimaal 1 jaar met kans op verlenging en doorgroei, in een enthousiast team, dat gezamenlijk werkt aan een groeiende community van professionals die allemaal duurzaam ondernemen omarmen.

De functie is voor 20 uur per week en is ingeschaald op € 2150-2800 op basis van 40 uur, afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring. Daarnaast is er vakantietoeslag van 8%. Interesse? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar info@sustainabletalent.nl. Deadline is 1 september.

Schrijf in je motivatiebrief hoe jouw ideale werkweek er uitziet, waarom je dit werk ambieert en waarom jij ook goed bent in deze baan. Vertel ons wat jou typeert, hoe jij graag werkt. We vinden het ook leuk om te horen waar je steeds beter in wilt worden.

Contact over de functie is,wegens vakantie, jammer genoeg pas mogelijk na 25 augustus, op 06-54392115 (Annick Schmeddes)