Sustainable Talent Office manager (20-24 uur) (open)

Sustainable Talent Office manager (20-24 uur) (open)

Uren:
20-24 uur.

Locatie:

Utrecht

Start datum:

zsm

Informatie:

Annick Schmeddes

030-8882050

Office Manager Sustainable Talent (20-24 uur) Utrecht.

Sustainable Talent Office Manager

Sustainable Talent is hét loopbaanadviesbureau voor de duurzame arbeidsmarkt.

Sustainable Talent gelooft in de kracht van talenten. Onze missie is om deze talenten op de juiste plek te krijgen en daarmee de transitie naar duurzaamheid te versnellen. We doen dit door professionals te leren hoe ze zich beter kunnen positioneren én profileren binnen de duurzame arbeidsmarkt door middel van trainingen en coaching.  Ook verzorgt Sustainable Talent de werving & selectie voor een aantal duurzame organisaties.

Wegens uitbreiding zoekt Sustainable Talent een:

Office Manager (20 -24 uur)

De ideale kandidaat

We zoeken iemand met ervaring en met plezier in het organiseren en faciliteren van een groeiende duurzaam gedreven organisatie.

Sustainable Talent heeft momenteel 5 personen in het vaste team en een flexteam van 4 personen. Sustainable Talent is afgelopen jaar snel gegroeid en bouwt nu rustig voort aan de fundamenten van het team.   Wegens groei kan onze Virtual Assistent als freelancer de toenemende vraag voor ondersteuning in planning, opstellen materialen en verbetering van processen niet meer op zich nemen en zoeken we een vaste Office Manager in het team.

Functie

  • Je bent parttime (3 dagen per week of juist 4 of 5 ochtenden in de week) van harte welkom bij ons op kantoor, als spin in het web van onze organisatie.
  • Je houdt de algemene inbox bij, en hebt het eerste e-mail- en telefonisch contact met klanten
  • Je ondersteunt het plannen van de afspraken voor coaching, training en interviews.
  • Je houdt je bezig met het  uitzoeken, bijhouden en uitvoeren van verbeterslagen in onze database,software en onderlinge processen.
  • Je legt de laatste hand aan de opmaak en versturen van offertes
  • Je stelt op en plaatst marketing en communicatie posts in onze online kanalen
  • Je helpt met uitvoeren van marketing- en communicatie activiteiten voor onze trainingen en recruitmentopdrachten, zoals bijwerken van brochures.
  • Je beheert de inhoud, overzicht en actualiteit van onze website, zoals data programma’s en nieuwsberichten.
  • Je versterkt het projectmanagement in de uitvoering van onze projecten, zoals het opstellen van planningsdocumenten.

Rol

In het wekelijkse teamoverleg op maandagochtend sparren we als team hoe we elkaar kunnen helpen met ieder’s projecten.  Wij zijn een actie-gedreven, daadkrachtig, team met focus om de samenleving en de economie te verduurzamen. Je komt te werken in een team waarbij persoonlijke ontplooiing en leiderschap centraal staat. Samen werken we aan de missie: een wereld waarbij professionals zelf regie kunnen nemen op hun duurzame ambities.  De ambities zijn groot, de resultaten zijn concreet.  Het is fijn als jij, als Office Manager, daarin kunt mee helpen met het faciliteren én organiseren van een projectmatige aanpak.

Eigenschappen die je bij jezelf herkent:

  • Optimistisch en oplossingsgedreven
  • Je toont initiatief om werk uit handen te nemen van collega’s om een effectief team te zijn
  • Je houdt van het aanbrengen van structuur
  • Praktische realist, ook in innovatiegedreven omgevingen
  • Rationeel en goed in je werk prioriteren

Ervaring die je meebrengt:

  • Ervaring in soortgelijk rol, meer dan 2 jaar.
  • Uitstekende beheersing van Office 365
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
  • Ervaring met projectmatig werken
  • Ervaring met WordPress, Social Media kanalen (Linkedin, Instagram en Google Analytics)
  • Aantoonbaar ervaring met zelfstandig werk kunnen uitvoeren

Aanbod

We bieden een bruto maandsalaris op basis van ervaring tussen de €2.200 – €2.500 (o.b.v. 40 urige werkweek), exclusief 8% vakantiegeld met 25 vakantiedagen. Daarnaast draagt Sustainable Talent bij aan de ontwikkeling van de eigen mensen via trainingsbudget.

Verder bieden we:

  • Een laptop en telefoon
  • Reiskostenvergoeding
  • Veel flexibiliteit in het inrichten van je werk. Hybride werken is mogelijk (50% thuis-50% meewerken met team)
  • Meewerken met gedreven collega’s aan een mooie missie: de arbeidsmarkt in duurzaam Nederland
  • De gezelligste gang van het centraal gelegen pand in Utrecht stad https://www.elementoffices.nl/Kantoor-de-Goeman met tosti competities met de buren. En we zitten boven het fijne terras Hygge https://hygge-utrecht.nl/

Reageren (graag zo snel mogelijk)

Reageren kan door z.s.m. contact op te nemen met Annick Schmeddes (030-8882050) én je CV, begeleid met korte motivatie, te sturen naar annick@sustainabletalent.n